ensamtid är nattetid

Idag har vi allt hållt igång, klev upp tidigt för att åka till underbara barn mässan, hade bestämt mig sedan innan att åka tåg eftersom ja inte har körkort och tänkte åka själv. Sen valde min älskling att va pappaledig och följa med, så han fick ställa upp på att åka tåg, vilket var både dyrt och drygt.

Mässan va iallafall super, hade en jätte mysig stund där och hittade lite smått och gott. Så ovan sysselsättning, annars är de inte alls min stil att gå på mässa frivilligt liksom.
Sen for vi hem till vår älskade bil, hämtade lunch och skulle mysa en stund hemma innan ikea, sluta med att jag och mini somnade och ikea får vänta.
Haft en helt underbar familjedag men nu ska jag nog sova med mina pojkar, imorgon blir det köpa ny soffa och skicka dopinbjudningarna som ÄNTLIGEN kommit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0