utforskat främmande stad i främmande land

Låg i sängen ganska stor del av dagen sen när dom kom hem från Hildas klubb var det mat, fisk och potatis, heheheheh.
efter maten bestämde vi oss för att gå runt i tampere, så jag, Hilda och Liisa gick runt... kollade och visade vart saker och ting låg, sen gick jag med dom tillbaka..
men jag kände att jag behövde mer frisk luft, mer ensamtid så gick en till promenad, haha, köpte med mig jaffa och leijonat tillbaka, så ikväll medans alla andra är på hockey.......... så ligger jag i sängen och läser elsas hemlighet och dricker jaffa..

fått veta att jag börjar jobba efter schema till våren när hennes föräldrar åker till sommarstället, fram tills dess skall jag vara med Hilda, lära henne svenska och plugga.. Men sen när våren kommer flyttar hennes föräldrar ut så då blir det bara vi 3 i lägenheten. hehe, aa så va det med det,

men låter som Hilda kommer tillbaka och skall se mumin, hejdå så länge




* glömde skriva det viktgaste... JAG GICK I 3 TIMMAR IDAG. duktig flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0