utan panik inför en måndag.

vaknade för ca en timme sen, snart är det hockey. men jag har ingen lust att kolla när det är på tv, detta är ändå sista hockey matchen innan jag åker.
allt va lite fram och tillbaka, men nu är det exakt 1 vecka sedan jag bestämde mig, jag flyttar över den lilla pölen och bostätter mig i finland för 8 månader framöver. 
jag har redan packat en stor del av rummet, jag har gett bort min säng och stoppat ner alla saker i lådor, jag har packat en stor resväska med kläder och har fortfarande lite kvar att packa.
jag ska rensa ur datorerna och göra om, jag ska i stort sätt ändra hela livet. 
än så länge har jag hunnit säga hejdå till i stort sätt alla, förutom mina 2 farbröder och lite vänner, men det har jag fortfarande 3 dagar kvar till.
åker torsdag morgon 0710, och onsdag kommer va en dag där jag enbart skall umgås med familj.
jag vet att jag börjar plugga den 17 januari, dvs 5 dagar efter jag har kommit dit. 
detta är nog det absolut tuffaste jag kommer göra i mitt liv, jag ser fram emot det.. så sjukt mycket, finns inte ord.
men nu skall jag lägga mig och kolla på någon film, så skall jag börja packa om mina väskor, göra lite omfördelning och få allt pefekt.. 
FÖR NU ÄR DET BARA MÅNDAG, TISDAG OCH ONSDAG KVAR SEN DRAR JAG BITCHES! 

väntar att se när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0