u'r the best, i love you!

"Isabella... Jag hoppas du får det underbart nu i Finland! Önskar dig det bästa av allt. Se till att ta hand om dig tjejen! I fight 4 u och jag hoppas du vet det! Finns alltid för dig gumman! Love you tjejen hare bäst och se till att glömma denna stad ett bra tag nu :)<3 godnatt och dröm snyggast <3"
"Du kommer vara riktigt saknad av mig... <3"

dessa sms fick jag på kvällen av världens bästa kille! en sådan sjuk person, jag kan inget annat än att älska den snubben. går att prata om precis allt med honom och det är en av dom jag kommer sakna mest i denna stad. 
läste smsen och kände hur hela jag ändrades, rös, blev varm och fick tårar i ögonen. jag grät, för första gången så grät jag. jag insåg att jag kommer sakna dig så sjukt mycket vännen. jag kände mig tom inombords när jag kom på att jag faktiskt skall flytta ifrån dig, du har vart det bästa jag haft, du fanns där genom allt. 
du fanns när jag stod ensam, du fanns när jag hade pojkvän, du fanns när jag mådde som sämst, du har alltid stått vid min sida, hjälpt mig upp när jag vart påväg att falla och fått mig le igen. 
det finns så jävla mycket jag kan skriva om dig, en hel jävla bibel... i 5 olika upplagor, MINST! och det är bara för att berätta hur jävla underbar person du är vännen,
men en sak jag inte ens tvekar på, en sak jag är så jävla säker på.. det är att även fast vi är i 2 olika länder, så kommer vi inte tappa kontakten. vi har snart känt varandra 2 år och du har tagit större plats än någon annan.. 
trotts alla gånger vi inte hörts av på en evighet och allt annat så har vi alltid haft kontakt på någit sätt, vi har hittat tillbaka.. du är guld värd vännen. 
jag vet att jag kanske svikit lite på senaste, det är jag ledsen för. men jag klarade helt enkelt inte av att se dig i ögonen senast, för jag vet att jag skulle bryta ihop. jag skulle stå där och gråta framför dig som det barn jag egentligen är, haha.. iallafall i jämförelse till dig!
men nu skall jag avsluta detta, för det jag egentligen ville få fram är. 
vad som än händer, så kommer du vara det bästa som har hänt mig. tack för allt, världens bästa vän! 
Jag älskar dig jocke andersson, din vänskap är värld mer än allt. ta hand om dig nu så ses vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0