uppladdning inför en lång resa till främmande land

jag vet inte riktigt om jag har insett vad det är jag skall ge mig in på, vad det egentligen är jag skall göra. satt och prata med pappa för inte längre än 30 minuter sen, när vi plötsligt börjar prata om att.. varför i hela friden skall jag komma hem för att gå ur skolan, varför inte komma hem.. för att sedan resa vidare till nästa land? tankarna snurrar nu såhär innan avresa, men vem vet.. jag kanske inte alls trivs med det, eller så kanske jag trivs allt för bra med det.. det får jag inte veta förens jag prövat på riktigt, så hör väl av mig angående den saken om 1-2 månader ;) 

ska iallafall kliva upp 0415, har fortfarande inte somnat.. men hade en lång nattssömn, sen somnade ja om hela förmiddagen och somnade även till en stund efter middagen på soffan, så gott som allt är packat. men besvikelse på besvikelse, skulle ha med en dator för att kunna spela där borta men har för mycket packning så får inte ned den i väskan, men har en dator med mig iallefall.
nyss städat klart rummet, haft upp madrassen i sängen igen, och nu är det enda som är kvar att gå ned med väskorna, sista tvätten, PRESSA i mer kläder i väskorna, försöka sova någon timma.. PRESSA ned sminket i någon av väskorna, byta kläder, sminka mig och.. avfärd. 
även tömma det sista på denna dator så syster hinner få ta över den, äääh hejdå antar jag. ska prioritera viktigare saker, 
lovar en bra update så ofta jag kan ifrån finland till alla er som behagar att läsa om mitt nya liv! 


osminkad till och med. bjuder!

hejdå sverige, hej finland, hej tampere, hej mitt nya hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0