på plats i nya hemmet, i nya landet, allt förutom hemma

då var man på plats då, allt känns skit skumt.. mamma körde upp mig till båten imorse, sen kom liisa ut för att hämta mig så gick vi på båten, asså.. det är som ett helt nytt liv, det är inte ett dugg likt min egna vardag, imorgon tänkte jag börja packa upp rummet.. och om ja inte börjar jobba imorgon tänkte jag ta lite egen tid och gå på stan, promenera runt här i tampere och bara gå lös med kameran, hämta någon karta på staden och sånt så man vet vad som finns att göra..
växla pengarna jag fick av pappa, så ska jag köpa.. en godisbit, sen ska jag typ sluta äta godis, woopa.
sen vet jag inte vad det finns att göra, haha.. så sjukt nervös och så jävla rädd att jag inte vet om jag ens vågar stanna här, haha.. hade bara gått ett par få timmar innan jag smsade mamma och ville ha biljett hem igen,
men nu är jag här, ska försöka göra det bästa av situationen, eller.. det får det låta som något dåligt, för de e allt utom dåligt, helt underbar familj, sötaste dottern, skit fint rum osv..
men nu är klockan halv 12 här och jag skall väl försöka vara en normal människa så skall logga ur nu, fixa sängen, kolla in tv kanalerna och sen försöka sova ;)

juste till alla mina fina vännner också, ja, jag har kvar mitt svenska nummer!
hyvää yötä!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du gumman, det låter så himla spännande. Det ska bli kul o följa ditt lilla äventyr här på bloggen :)

Puzz, älskar dig <3

2012-01-13 @ 05:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0