oktober - december 2011

OKTOBER

antar denna månad också va fin, fortsatte som månaden innan men det blev bara bättre och bättre, skaffade helt och hållet nytt umgänge och skitsamma låter månaden tala i bilder. juste, drog på SJUKASTE borta resan till västerås med erikisen också. bestämde oss dagen innan att vi skulle dra till västerås, bokade biljetter, möttes runt 14 i östertälje, tod tåget upp till sthlm och direktbuss till västerås, sedan gick vi till rinken, sen efter matchen hade vi 1 h på oss till hemresa, gick tillbaka, väntade på bussen, åkte till enköping, vänta bussen där, bytte till bussen till bålsta, där stannade spärrvakten oss, för att prata om vilket lag som va bäst och skit.. HAHAH blev stående i spärren i typ 30 minuter, så skyndade vi oss till tåget, missade tåget till tälje med 3 minuter så fick vänta på nattbuss 1 h, kom till södertälje typ halv3 någon gång, så fick vi skjuts hem från tälje för sista bussen till oss hade gåttt. haha så sjuk resa och personerna vi träffade på resan!



NOVEMBER

denna månad fyllde fader min 40 så familjen drog till egypten, jag stannade hemma och tod hand om mig själv. haha, moder fyllde 38. spänderade mer tid med vissa än med andra, drog hit och dit. gjorde det enda och det andra, aa denna månad bjöd på mycket nytt och fint. den bjöd på stunder som aldrig kommer glömmas och stunder jag bara vill förtränga, haha vet inte om det hände så jävla mycket "speciellt" utöver det som va speciellt.




DECEMBER

haha tror denna månad var BÄST på hela året. jag träffade dig, eller inte träffade för första gången, men jag började prata med dig. finns inget bättre, haha blir varm bara jag tänker på det!
sen va det ju då denna fina julafton jag spänderade med madde! och nyår som spänderades med nyårsmiddag och sen chrille. sen självklart leksand borta, den finaste resan på ett tag. åååå allt denna månad har bara vart helt jävla underbart!!!!





DÅ ÄR DET ENDA SOM ÄR KVAR ATT SÄGA.
TACK VARENDA JÄVLA MÄNNISKA FÖR ETT FUCKING UNDERBART 2011 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0