juli - september 2011

JULI

fortsatte som juni, fast jag började jobba i slutet på månaden. gjorde inte så mycket förutom lite fel beslut, allt denna månad sög och jag önskar jag hade hoppat över den, eller gjort andra beslut. eller bara, nä jag vet inte, men nu gjorde man dessa val och ja vill inte ens lägga upp någon bild härifrån..


AUGUSTI

jag fyllde 17, livet fortsatte. jobbade ett litet tag till och sen började skolan, nytt folk och nya vänner. det va en trevlig månad. flyttade tillbaka till salem och vi bodde där tillsammans. här ifrån börjar bilderna komma.




SEPTEMBER

det var här livet började förändras och härifrån man kan läsa min blogg som jag raderade totalt och startade om under denna månad, det tod slut mellan mig och rickard. skaffade nya vänner och började skaffa mig ett liv, dåliga vanor men fina minnen. här vi hade våran tid tillsammans, du och jag. hehe, ja de va en månad med nya upplevelser och en av dom månader som jag minns bäst av alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0