januari - mars 2011

JANUARI : 

första dagen på januari verkligen sög, det hände en massa den månaden, flyttade bland annat till blacksta för att bo i jourhem, men ville snabbt där ifrån, hela månaden var upp och ned och va möten hit och dit hela jävla månaden. skulle börja ha praktik, klarade 1 vecka innan jag gav upp. haha, dvs rent utsagt, januari sög. haha minns inte så sjukt mycket mer från denna månad, gjorde min piercing, rickard fyllde 18. jag åkte in och ut på sjukhuset för min jävla mage och allt va riktigt kaos.





FEBRUARI

shit, minns inget från denna månad. halvlugn tror jag, gjorde inte ett skit som vanligt, denna månad va sådan månad alla gick i skolan men jag satt hemma hos rickard och typ... kollade på tv, åkte hem efter jag hade vaknat, satt vi datorn och gjorde något allmänt oviktigt sen åkte och träffade honom igen. vilket typ resulterade i att jag slutade använda min dator och ta bilder med min iphone som ja sedan gav bort till syster så troligen är alla bilder borta så efter denna månad framåt några månader har ja inte ett skit kvar.



MARS

haha började på klivet och skulle plugga för att ha en sysselsättning, dvs dagarna spänderades med bästa fredrik! haha, så sjukt kul vi hade under denna tid på klivet och det va fan helt sjukt dessa dagar asså.. ja ni, vad mer hände under mars månad? jag och rickard hade 4 månader tillsammans, och just under denna månad tror ja de va så va han på derby istället.. haha, hittade inga bilder alls från mars.. men antar att det inte hände så mycket utöver detta!

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-2.html#comment



Puss puss

2012-01-04 @ 09:46:50
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0