från och med idag förtjänar detta att kallas hem

sådär, nu är jag inne på 3dje dagen i Finland.
alla mina grejer har hittills enbart få ligga i mina resväskor men denna morgon kände jag att nu är det dags och göra detta till mitt hem, på riktigt.
så nu har jag kämpat ett tag med att få ut allt ur väskorna och försöka stoppa in det i garderoben, vilket går GANSKA bra :)
fast känner mig ganska över noggrann, men men, blir skönt att leva när allt är perfekt!

dagens planer ser iallafall ut som så att jag skall städa i ordning allt, byta kläder, sminka mig, se till att kameran har batteri, ta mig till K-market och handla mumin dricka, sen ska ja gå en promenad med kameran i tampere, sen vid 1415 går "the girl with the dragon tattoo" på bio, vilket inte alls va så länge kvar till, så tänkte försöka hinna gå på den, annars blir det gå och kolla på senaste vares filmen! :)

nä, har inte tid att sitta här och skriva, måste hinna med allt.. och ta ut allt skräp från mitt rum och slänga. Hejjdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0