bio och bilder i främmande stad

denna främmande stad är inte alls så främmande längre, snart måste jag döpa om den.
för en främmande stad, så skall man inte kunna gå utanför dörren, till affären, från affären en helt ny väg man aldrig gått, komma in i centrum, gå över broar man aldrig satt sin fot på och komma direkt till bion 15 minuter innan den börja, och då vill jag påpeka att jag inte tappade bort mig en enda gång.
och på vägen till bion gick ja helt nya vägar för att fota lite, hittade massa skit snygga målningar och massa annat fint jag lyckades få riktigt bra bilder på!
sen när ja kom fram så satt ja där och kollade på the girl with the dragon tattoo, det enda som va lite smått värdelöst är att den påminner allt för mycket om den svenska, den va liksom.. en sämre kopia, och att denna lisbeth sallander är så sjuuuuuukt mycket FULARE!!!
efter filmen gick jag till k-market inne i stan för att handla det sista jag behövde för att överleva och sen direkt därifrån in till centrum och hem,
lokalsinne?
annars brukar man typ springa gata upp och gata ned med en karta och vimsa runt, fråga folk runt omkring vart man skall osv, men nejnej, inte en enda gång och äger ingen karta! stolt
nu skall jag lägga mig i sängen och läsa elsas hemlighet, drack nyss upp sista jaffan..
haha kanske ska testa starta tvn någon gång också, aldrig startat den ens, vet inte ens vart kontrollen är, men men.. bläddra runt och kolla om ja lyckas hitta någon svensk kanal! haha...
sen får vi se om det blir middag /kvällsmål när hilda och liisa kommer hem,

och sist blir det sova tidigt och vakna.. utan planer för morgondagen, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0