avslut 2011, början 2012

Har 2011 varit bättre än förra året? jo det tror jag nog
Någonting du aldrig kommer glömma 2011?
alla underbara bortaresor, t.ex. almtuna, bofors, västerås, leksand.. 
Har du flyttat under år 2011?
ja, ut till blacksta och tillbaka rätt snabbt. sen mina turer till salem där jag bodde fram och tillbaka januari-september.
Har du gjort något du aldrig gjort förut?
ja det har jag..
Har du varit kär? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? jag har inte haft hemliga förhållanden, men mer osynliga.
Har du kysst en främling? haha ja det har jag
Har du gjort någon riktigt ledsen? tyvärr fler än nödvändigt
Varit i slagsmål? mjo, 
Har du varit deprimerad? det kan man nog minst kalla det
Har du gjort någonting du ångrar? ja det har jag, och somsagt - ångrar det
Har du skämt ut dig? hahahha ja
Hatar du någon på din skola? det vet jag inte ännu,  
Har du träffat nya vänner? aa, både bra och dåliga
Har du snott någons pojkvän? inte vad jag vet
Spelat full?
Fått minnesluckor? hehhe aa
Varit så glad att du gråtit? aa det har jag
Mest misslyckade kvällen 2011? flera, hahhaa men måste vart 1 januari, för prick 1 år sen
Bästa frisyren? nuvarande
Mest använda plagget? jag vet faktiskt inte
Årets ord? ingen aning ..
Skulle året kunnat bli bättre? ja det skulle det, om ja fått avslutat det med dig.
Hur ser 2012 ut? hockey, hockey, satsa lite på skolan, hockey, och.. dig :$ 

2011 har gått sjukt snabbt, känns som det nyss va nyår 2010/2011.. 
jag har upplevt massa nya saker och spänderade 9 å en halv månad av 2011 med en och samma person. 
tiden efter det känns som den bara farit iväg, det finns saker som känns om det va igår men när man tänker efter så var det september/oktober. 
tänkte köra en liten genomgång av mitt 2011 sen, bilder och text, förhoppningsvis minns jag varje månad, eller iaf något från varje månad. 
får se hur det går, måste bara hitta lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0