april-juni 2011

APRIL

denna månad fortsatte jag vara duktig, plugga på och gå på klivet med fredrik, haha just dessa månader har jag så sjukt dåligt minne ifrån eftersom jag inte gjorde ett skit typ.. kommer inte ens ihåg vilka jag umgicks med.. men troligen mattias och rickard dagarna in och ut. haha, sen va vi gjorde är en bra jävla fråga, har för mig att sabbe flyttade in här någonstans också, eller om de va i april vi började snacka med varandra. så åkte in till södertälje med henne varje morgon utan typ säga ett ord i början. hahah och hittar inte en endaste bild här ifrån förutom denna.



MAJ

första jag kan komma på som hände är typ systers födelsedag, fortsatte plugga och åka in till södertälje varje dag. sabbe och jag började väl snacka med varandra här någonstans denna månad, asså för innan snackade vi med varadra men jag ville döda henne för varje ord hon sade till mig, (ja, jag bodde med en person jag ville döda) haha... även här ifrån saknar jag bilder och därav saknar jag minnet av vafan ja gjorde eller hur jag ens såg ut dessa månader.


JUNI

hahah ja, denna månad fick rickard sommarlov och vi spänderade överdrivet mycket tid tillsammans, har för mig att vi flyttade hem till mig här för han skulle börja jobba hos pappa, så jag va typ hemma med mamma hela dagarna sedan kom han efter 4a så va det middag och umgås, sen gick han och la sig och ja.. sen började dagen om, haha så åkte vi till gotland och hade det soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0