är det något jag lärt mig i livet, är det att aldrig ta något för givet

drog ju "utomlands" för mitt äventyr, vilket sket sig totalt och jag nu mera sitter hemma i detta kalla land Sverige. mina vänner vet varför jag är hemma och det är allt som spelar någon roll. vart hemma ganska länge förövrigt och inte ett skit har hänt, förra måndagen skulle ja börja skolan på Gnesta praktiska, gick dit halva måndagen innan jag åkte hem och har inte återvänt ännu, men det är lika bra.. 
sitter här snart 18 år och har inte ens gått ut ett halvt år av gymnasiet ännu, så nu har jag kommit på hur ja skall lösa allt, med tanke på att ja sover på dagarna och är vaken på nätterna, yes that's life, så skall ja söka en distans gymnasie utbilning, det kommer bli perfekt, för jag kommer inte upp till skolan, jag klarar inte av att sitta i en skolbänk, jag blir galen.. jag behöver vara hemma, ja behöver sitta med musik på högsta volym, sjunga falskt och sysselsätta mig med kolla facebook en gång varannan minut..
pga dessa viktiga sysslor kan ja inte sitta i en skolbänk och studera, där av är distans det bästa som finns om ja någonsin skall kunna gå ur gymnasiet. då kan ja sjunga falskt till gammal svensk punk eller håkan på högsta volym, göra mina sysslor hemma UTAAAAAAAN ångesten för att ja sov bort halva dagen, missade skolan och blir av med studiebidraget osv.. 
tycker jag låter finfint! mitt liv är för viktigt för att slösa bort på gå upp till skolan!!!!!! lalalalaaaaaaa, 

övrigt rullar mitt liv på, sitter hemma hela dagarna typ, haha vaken nätterna och sover dagarna, kom nyss hem från min fina vän daniella efter en trevlig kväll /natt, borde sova för ska upp tidigt imorgon för soc möte, lalalalaaaaaa, orkar inte. SEN HAR SSK UTOMHUS TRÄNINGGGGGGGGGG!!! love

"du är min ,bara så du vet"  mår alltid lika bra av att läsa dessa ord. skrivna av världens finaste kille, gillar dig massvis och det vet du M. 

nu ska ja platta håret, G. HIHIHIHIh pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0