Dag 3 – Min familj

min familj består av min lillasyster josefin, som är 14 år och bor hemma hos våra föräldrar.. hon är väl rätt söt ibland men även rätt irriterande ibland. träffar inte henne så ofta och har inte så bra kontakt med henne, men aa...
sen min mamma linda, som är 37bast och rätt cool av sig, nä men jag gillar min mamma hon är bra att ha för det mesta, inte sådan jobbig morsa som skall hålla på att bestämma och bossa bara för att man "kan" när man är förälder.
sen min pappa juha, han är väldigt snart 40! han är bland dom coolaste människorna som finns faktiskt, även fast vi inte kommer överens varje gång till 100% så är han ändå bäst.. hihi,
sen den sötaste familje medlemmen är min kissemisse zeke, han är allmänt snygg!
de va då typ min familj, nu ska jag kolla på något skit på tvn, sen gå och handla pizza om 30 minuter.. gäller att få i sig en rejäl frukost! HÄHÄHÄHÄHÄ. kungligt, och ja... ibland är skolan onödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0