vad ska jag göra när ni lämnar?

Haha börjar få panik redan nu, vad fan ska jag göra när min familj är i Egypten? Allvarligt! Jag hatar att städa och är för tillfället värdelös på att laga mat, haha hämtmat och hyra in städare dagen innan dom kommer hem?
Asså det är verkligen, hårt!! Ska jag lyckas så gäller det verkligen att MIKAELA städar hennes (läs: mitt) rum.. Tanke på att vi bytt hem osv, vet inte allt ni svamla om.

Och vet faktiskt inte vad jag svamlar om för tillfället, haha ligger och gäspar i fåtöljen, kollar något värdelöst skit på tv och måste snart börja fixa mig! 2 timmar tills vi åker, det är snart!!
&lyckas alltid vara över mysig när jag är övertrött, låg och sa "pokémon" och massa annat sött, tänk om alla var som mig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaja jag städar ! :)

2011-10-17 @ 09:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0