vad är det för dag?

ååh, älskar att man vaknar halv 1 helt ovetande om tiden.. då är ju livet skapligt bra, fram tills man kommer på att man missat halva dagen och att det finns så sjukt mycket grejer man borde hunnit med vid den här tiden, om jag inte tror fel sitter min klass och gör prov för stunden! haha skadeglädje assååå!!
när man vaknade hade man ju värsta deppen när man läste "dragan klar för malmö" äckliga kebab. nu förstörde han min dag liksom. fast det skiter jag i för nu ska jag vara duktig, städa mitt rum lite kanske, gå ned och ta en lång och varm dusch, sen ska jag bomba smärtstillande för att få bort min huvudvärk och sist men inte minst, ska jag somna om. vet inte ens vad det är för dag så det spelar ingen roll att boka upp mig för jag vet ändå inte vad som kommer hända osv...
hahah, att inte gå i skolan kommer bli min död. exakt som förra året, man hinner dö ihop lite lätt och så blir man för lat.

20dagarkvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0