tänkte bara berätta....

.... att jag fick KAKOR igår!!!! ska visa min uppskattning till dessa underbara norrläningar. för jag fick med mig kakor! och medicinen börjar släppa, dvs blir sugen på något. SÅ LÅG DET KAKOR I VÄSKAN, åh! haha snacka om att man mår bra då asså, det är som.... den bästa dagen i livet. jag gillar kakor, på natten iallefall... hihi

sugen på kakor
hahahahah hittar kakor
slicka på kakor
äta kaka, visa att munnen är tom
äta upp kaka.


HAHAHAHHAHA älskar att jag är osminkad, sjuk i huvudet och allt annat roligt. haha är ju inte frisk någonstans. men GRATTIS till er som läser min blogg, för nu får ni se mig... äta kaka! klockan är faktiskt 20 över 2.. då får man äta kakor. jag vill till örebro imorgon men det verkar ju fan omöjligt, snor en bil och kör dit väldigt snart. och har kaksmulor i sängen, tur att jag sover med kläder. tänker på dendära låten, "jag vet att jag inte är någon skönhet eller så" hihihihi, och klickade nyss bort detta inlägg på något konstigt vänster men lyckades rädda det. HAHAHHAHA sjuk tjej, övertrött. sova länge imorgon. undra hur länge detta inlägg får ligga uppe innan jag tar bort det asså.

iallefall, imorgon skall jag och mercedes träna, hon slutar klockan 3 så jag hinner sova ut! tur det... sen vet jag inte om det är något mer imorgon, tanke på att jag aldrig lär komma te örebro...........
onsdag är det hockey, sen på torsdag skall jag väl ta en fika med jocke och sen är det helg. tisdag är ledigdag och HELGEN BLIR SLAPP! ska inte göra ett skit, fast jag vet att det var något jag skulle göra liksom, och OM 11 DAGAR DRAR DOM TE EGYPTEN, ensam hemma. man mår skapligt bra! fast det dryga är att lovet börjar på måndagen och dem åker fredagen så bor ju ensam sista helgen på lovet sen hela skolveckan. drygt, men kung! kommer ha det så jävla bra. kan inte sluta skriva, kommer bara på mer skit att fylla bloggen med, är trött. svamlar. kan inte koppla av. vill. ha. lugnande. asså... jag kan inte somna, jag kan inte koppla av. just nu känns det som jag inte kan någonting. snyftsnyft bloggen. HAHAHHAHA hejdå och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0