svt2

håkan hellström på 2an, just nu är det min favorit kanal! ligger och sjunger falskt i sängen till hans låtar och ryser i hela kroppen tack vare detta. så vackert, så jävla underbart och så perfekt avslut på kvällen. trodde inte att det gick att få en sådan fin kväll men svt2 har precis förgyllt min dag.

håkan hellström är liksom min kärlek, han är mitt allt och jag skulle inte klara mig utan honom. så många gråa dagar han har gjort ljusa, så många gånger mina bilder på honom i rummet fått mig att le, konsert biljetterna på väggen får mig tänka tillbaka på gångerna jag sätt honom live, har till och med tecknat av håkan. när jag var jätte grå och förstörd satt jag och skissade av hans ansikte på ett papper, han fick mig le, känna mig älskad. att en människa kan göra något sådant, en människa som inte ens vet att jag existerar. min högsta dröm är att få träffa håkan, min lilla håkis.. jag är b e s a t t , men ska fortsätta kolla på min fina och ligga med ett leende på läpparna i smyg varje gång hans ansikte syns i bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0