snart natt igen

tänkte bara svara på en jätte intressant kommentar som jag fick av e v e l i n a ;
hihi vet att jag är jättebra vän med alla 3, och jag gillar alla lika mycket. nej men allvarligt! puss på dig och jag kommer sakna dig om jag nu kommer byta och baaaaaaaaaajs! hihi kommer bli tråkigt utan dig<3

mamma kom nyss upp med mat, ligger fortfarande i sängen.. fick kyckling, ris och currysås.. va faktiskt rätt gott, men nu vill ja typ gå och handla men min syster vill inte gå med. jag vill inte sätta min fot utanför min rumsdörr. jag vill inte gå för det är jobbigt. asså idag är en riktig sugdag, kollar på gravida fjortisar på tv. ont i magen, som vanligt. vill göra en ny piercing och tatuering. vet exakt vad jag vill göra. vill. vill. vill.

Kommentarer
Postat av: Evelina

hehehe skeeemta ju bara ;)))))

jamen altså, eller hur, lämnare :((( hah nejmen.... mja, kommer sakna dig med! tsss, alltså kommer ha det tråkigt gånger tusen utan dig juuuu :(

2011-10-11 @ 20:48:30
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0