rubriker suger

imorgon är det.. HOCKEY!!!!!!!! längtar somfan, kommer bli rånajs, sen innan är det ju då skola. ockås feting najs, fan va jag vill ha imorgon!
idag iallefall klev jag upp på riktigt vid halv6, fixade iordning mig och drog te stan, sen mötte arvid så mötte vi nicklas, så va ja med dom ett tag sen mötte jag niclas och va med honom, sen drog jag hem, hihi! astrevligt osv, men nu ska jag snart sova eftersom det är skola imorgon och ja e råtaggad.
asså kungligt liv jag har för tillfället, ständigt glad och det går bra, nästan så jag har lust att bjuda på en till bilderbok



mitt hår är lockigt, jag är trött och bilderna är nya, nu blir det sova. måste platta håret imorgon. funkar inte att leva med lockigt hår. mobbad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0