otursdag, vad är det ?

asså nu ska jag berätta om min underbara dag, vaknade av att min bup läkare ringde och ville boka en tid, startar dagen lite surt.. Sen ringer mamma och frågar om jag skulle med henne och att vi skulle åka om 1 timma.. Så går ned och skall duscha men då står de jävla träd (läs: växter) i duschen... Gör lite frukost och sen tar bort skiten i duschen, as glad för äntligen stå i en skön dusch klickar jag på onknappen.. Ska sätta på radion och kollar inte ens, hur stor är chansen att JAG skulle klicka på fel knapp liksom ?!? Jo tydligen större än beräknat.. Råkade klicka på takduschen istället, bara öste ned iskallt vatten från taket på duschen. Skrek som jag vet inte vad och usch!!!! Så har mamma hjärta till att skratta :(
Ja, hoppas verkligen inte dagen fortsätter som början.. Väntar på att mamma skall bli klar här nu sen ska vi åka och handla och ikväll är det Leksand - Ssk ! Ville verkligen åka men känns drygt när man börjar bli sjuk osv... :(

Sexigt mobilinlägg asså, skriver som jag vet inte vad på telefonen, fin svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0