när går natt över till morgon?

Precis hemkommen efter en trevlig, dag/kväll och natt. Åkte iväg till min vän runt 4, kollade på film och myste sen drog vi ut och åkte bil. Haha, tråkigt liv eller något? Nej men det var faktiskt trevligt, vart runt lite överallt och haft allmänt bra. Länge sedan man fick leva, nämner inga namn eller så.. Men fyfan va skönt att äntligen få leva sitt egna liv!
Förutom att när man väl kommer hem finns det ju folk till allt. Får se hur länge till man orkar om det ska fortsätta såhär, förhoppningsvis behöver det inte gå lika långt som senast men även jag har en gräns. Vilket dessa människor inte är kapabla till att inse, yes.. Detta blev ett jävla depp inlägg och tråkigare skall det bli. Inga bilder, inget mera glatt i detta inlägg för just nu är jag bara så sjukt irriterad, upprörd och sur.
Imorgon ska jag plugga hemifrån, vilket suger stenhårt men har prov på torsdag och mattetenta att klara av, för jag ska faktiskt klara skola, denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0