Malmö away, dagen utan förhoppningar

Sitter på bussen hem, ska sova någon timma, ta en dusch sen möta Jocke för glo hockey, men frågan är... Vill man verkligen se denna match? Man har ju inte allt för stora förhoppningar på boysen idag liksom? Om man får hoppas, då hoppas jag att vi vinner, för det skulle göra min dag lite bättre.

Aja, igår åkte jag iaf till robin vid 4, kollade film sen träffade Timmy å Madde, sen kom Sara och rönnbäck och så åkte vi och kollade på hans hockeyträning långt åt helvete bort, sen kom vi tillbaka till Södertälje, hämtade gurra och åkte runt lite, sen vid... Halv2? Började vi åka hem, glodde någon film med robin och ville sova, MEN IDIOTEN SKA BÖRJA ÄTA CHIPS KLOCKAN 4 PÅ NATTEN I MITT ÖRA.... & vet att du kommer läsa detta så kan ju förklara mitt hat till dig här också. Dehär med att hitta snälla vänner är då inte min grej. Somnade vid 5 någon gång efter han ätit chips igen, vaknade... För en timma sen och gick till stan och nu är jag snart hemma !!!!!

De va då iallefall gårdagen och blivande dagen, jag. vill. bara. sova.
btw Mikaela, dom åker den 4e, PRATAR OM DET PÅ FREDAG! hihi pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0