lycka, åter lycka och lite mer lycka!

efter allt som hänt idag slutade dagen väldigt fint, i armarna på min vän. kollade på hockeyn men har så jävla ont i knäet att jag mest låg och tyckte synd om mig själv, kan inte träna eller någonting. sen i 3dje var jag så ledsen tjej att jag gick och bakade kladdkaka. som förövrigt ligger kvar i ungen, hähähä! känner mig skapligt duktig asså!!
medans jag bakade så ringde telefonen, det var min vän som frågade om jag ville ses för dom va påväg ifrån templet. så fixade iordning där jag bakat och gick upp fixade iordning mig sen gick jag och mötte min vän och hans vän. satt och snackade med dom ett tag och sen skulle ja börja röra mig hem igen, så finns det inte så mycket mer att skriva! skit trevlig kväll som gjorde dagen bäst och smälter lagomt mycket.

och längtar fett tills familjen drar till egypten, fan va jag ska ha det bra! bara jag, mig själv och lite till av jag. det är vad jag kallar lycka! hähä, men nu ska jag snart sova! pösssssssss alla vackra bönder som ger mig ett gott skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0