lill-lördag det är!

assååååsåsååsså kuk i denna dag, eller något. vaknade svintidigt, ser ju hur glad jag var liksom helt stört att kliva upp så tidigt ju :/ sen åkte jag iallefall te skolan, sen kom timmy och madde och typ väckte mig när jag stod, för någon ligger på tutan typ. as rädd. sen hade vi verkstad hela dagen och det gick väl typ, åt helvete egentligen.. va så jävla seg att det inte finns ord till de! jobbade iallefall med robban, sådär jättetrevligt! sen efter skolan åkte jag och madde till stallet och va där en snabbis sen direkt till hockeyn, så kommer typ därifrån just nu. kom hem och slängde i mig lite mat åsen satte mig här. ska gå och börja fixa mig för sova, sen imorgon är det skola igen! robban kommer och hämtar mig klockan 8 så rätt naaaajs att slippa åka buss! iallefall asnajs liv, nu ska jag gå och tabort min mask med smink. typ, sen skall jag smsa lite tills jag somnar för orka upp! pusssssss på livet typ. älskar att denna dag vart åt helvete. PSPSUPSUPSPSUDUASDP fml



PÅTAL OM DET!!!! TACK VÄRLDENS BÄSTA GUDFAR ( JOHAN KARLSSON ) FÖR DENNA UNDERBARA TRÖJA JAG FICK I FÖDELSEDAGSPRESENT IDAG! (dock 2 å en halv månad sen) MEN ÄNDÅ, SÅÅÅÅ JÄVLA TACKSAM !! :D puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0