jag hoppas så sjukt mycket

Att jag kommer in på skolan, skall tydligen dit någon dag och sånt! Hoppas utav helvete att det går bra för vill inget annat än att börja!

Vart vaken 1 timma ungefär tack vare att elektrikern kom, vaknar alltid med världens migrän och skit. Och glömde berätta värsta saken som hände igår, när vi stod och väntade så satt min vän på en mur och jag stod där, så är det något som låter en bit ifrån, helt plötsligt kommer ljudet närmare och min lilla vän typ dooooooog och jag dog med, så vi gick undan fett snabbt, sen ser vi en jävla gris med stort huvud, sådant vildsvin gå över tomten vart vi var... Kändes som på tiden att dra annars skulle väl morsan till den komma och anfalla... ALLVARLIGT ETT JÄVLA VILDSVINS BARN ANFÖLL :( går inte och förklara min rädsla och hur nojig för skogar jag var efter det.

Hihi tv nu och sängen resten av dagen! Slänger upp lite bilder från mobilen, och 2 bilder från dagen vi skulle ta skolfoto och min fina kross i wordfeud för det var typ första matchen jag vann och jag är stolt :$


Kommentarer
Postat av: Evelina

åååh nice att ja ser cpstörd ut :DDDDDDDDDD

2011-10-17 @ 16:06:24
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0