imorgon är det LOV!

blev väckt 10 över 7 för att jag skall te skolan, nu är det 15 minuter senare och jag sitter halvt klar i sängen, bara gå ned och fördriva tiden lite innan jag ska gå, för 8 kommer robban och hämtar mig.. och det är sisådär 35 minuter kvar.. och hurfan fördriver man tiden i 35 minuter? asså helt sjukt. vaknade halv2 inatt av att mitt ben, VAFAN HETER DET.. kom på det när jag vaknade? eh sådär när man sträcker benet och det gör allmänt ont och man skriker typ sen ett tag senare, typ man känner hur allting hamnar fel och osv. äsch kommer på det i eftermiddag när jag är mer vaken!
SENDRAG,
så hette det, kolla. tänker man på annat ett tag kommer det fram. nej nu måste jag ned och dricka något. PÖSSSSSS Å HEJSSSSSSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0