imorgon är det lill-lördag!

kom faktiskt hem skapligt igår, score! fast fett läskigt, haha värsta snubben som satt och tod på min sko, tod på min tatuering, han ville ha med mig till upplandsväsby, satt och sa mitt namn om och om igen. allvarligt vad är det för fel på folk!? haha!!

hoppas på någonting att göra idag, ska ned och duscha sen får vi se vad som händer. förhoppningsvis någonting roligt. för jag har legat i min säng, 14 timmar nu, nästan! med dubbla täcken, kläder, tjocktröja osv.. rätt skapligt kallt i mitt rum, fattar inte.. inte mänskligt? och kom nyss på en sak, aftonbladet har ju snackat om att "jorden går under på fredag" men! DET ÄR HOCKEY PÅ FREDAG FÖRHELVETE... kan inte skiten vänta med att gå under tills efter matchen isf? det är en liten önskan jag har, hoppas den går igenom. sen på lördag åker jag upp till Sollefteå med moder min, hon skall på möhippa så vi får väl se vad jag hittar på...

NÅGON SOM BOR I SOLLEFTEÅ OCH VILL SES? ^o) (förstår om ingen svarar på den, för tror inte det bor så mycket folk där uppe? finns det ens barn där?)
ibland ska jag inte tänka så mycket, och jag älskar att jag missar alla mina bupmöten och att jag är extremt duktig på att komma ihåg datum/tider.
och påtal om jordens undergång, om den väljer att gå under på fredag... jag skulle ju till nya skolan i slutet på veckan förhoppningsvis och det var ju liksom. score på den med, JAG VILL JU TILL SKOLAN. ja, det kom från mig.

OCH SIST MEN INTE MINST SOM MÅSTE STÅ MED STORA BOKSTÄVER HELA TEXTEN, HAMMARBY VANN IGÅR, VI VANN EMOT JKPG SÖDRA LIKSOM, HADE VI FÖRLORAT HADE VI VART KLARA FÖR KVAL, MEN NU LEVER HOPPET!!!!!!!!!!!!!!! TÄNK TÄNK TÄNK, ÄNGELHOLM NÄSTA, KROSSA! FÖRSTÅ OM VI VINNER EMOT ÄNGELHOLM OCH JKPG SÖDRA FÖRLORAR SIN MATCH SÅ SÄKRAR VI KONTRAKTET 1 ÅR TILL OCH MUMSSSSSS!!
"JUUST IDAG ÄR JAG STARK, JUST IDAG MÅR JAG BRA, JAG FÖRS FRAMÅT AV KRAFTIGA VINDAR"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0