i just need you now.

Måndag älskade Måndag, somnade till lite innan 3 och vaknade för kanske 20 minuter sedan av ett sms, håller på att fixa i ordning mig för att börja röra mig emot en vän, ska försöka få mamma köra dit mig för annars måste jag åka över hela stan kommunalt vilket är jävligt drygt! Har till och med ofixat och blött hår sedan duschen imorse, livet är inte alltid på min sida asså. Börjar känna att det blir med och mer en bilderbok än en blogg. Vackert!






kör på en normal bild, som inte är svartvit för omväxlingens skull!
och sista bilden är den vackraste, onsdag förra veckan innan västerås!
men nu rör jag mig iväg till min vän, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0