i d i o t .

jag är så jävla sur, du är en idiot. du förstör mitt liv, när jag vet vad jag vill göra får jag inte höra att det är bra, utan jag får höra vad jag borde göra under tiden. när jag är hemma och tar hand om mamma får jag inte ens ett tack, utan du trycker upp i ansiktet vad jag kunde göra istället. asså jag vet inte riktigt vad man ska skriva för jag är så sjukt besviken på både dig och ditt jävla beteende. det är inte friskt, här sitter jag och skriver av mig för att slippa gå ned och dampa sönder, men du får mig må ännu sämre än jag redan gör. du får inte bara mig, utan alla andra att bryta ihop. enda sen jag flyttade tillbaka hit, som förövrigt är snart 1 MÅNAD sen har vi vart sams.. 2 dagar ? asså du får även den bästa att må som skit, du vet inte hur man behandlar folk. skriker hit och dit om alla som borde söka hjälp.. tänkt på dig själv någon gång? har du tänkt på att det trotts allt kanske inte är hos alla andra problemet ligger denna gång, utan att det kanske är hos DIG!?!? orkar inte lägga ner mer tid, nu vill jag bara få ett jävla besked att jag kommer in på nya skolan och så ska jag bara leva livet! nedsläpp om 40 minuter, hoppas jag får in kanalen på rummet annars blir det p a n i k ! ! älskar att denna dagen vart sönder kaosad. jag skall inte med till egypten pga massa anledningar. jag får inte ett jävla skit tillbaka för allt jag ställer upp på. blablabla. GE MIG ETT JÄVLA BOENDE NÅGON? älskar att hela inlägget läggs ihop ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0