helgen blir fullproppad med godis!

fick världens ryck idag, började städa ur kylskåpet, plockade ut allt och slängde massa grejer, plocka ur alla hyllor och gjorde rent, så nu är kylskåpet kliniskt rent! hahah tod typ 2 timmar, fattar inte vart jag fick skiten ifrån! sen fixade jag iordning mig så åkte vi ut till rinken, träffade erika och va hela matchen med henne, riktigt mysigt! älskar att bruden är exakt lika smart som mig, blev vinst med 2-0 iallefall!!! sjuk najs, så åkte hem, hämtade pizza så åt det när vi va hemma, kollade tv och satt hela familjen tillsammans... as länge sen, men så sjukt uppskattat och mysigt, sen kom mamma för nästan 1 timma sen och frågade om vi inte ska upp till sollefteå iallefall, för skulle dit, sen ändra hon sig för hon hade knas i ögat å grejer, hahah!! men nu ska vi dit, så packat ned kläder, smink, plattång och allt annat jag behöver sen har jag mjukiskläder i sängen som jag drar på mig imorgon, sen beger vi oss!
hoppas somfan att det blir bra, för kan möjligen bli en liten utgång! morsan ska ju dit på möhippa så vi får se vad som händer, måste köpa genomskinliga strumpbyxor på vägen upp annars.. vägrar gå i långkläning utan något under.. måste packa ned mina högaskor, fast vet inte vilka för mina älsklingar börjar bli nedtrampade, så antingen killklack eller dom.. haha vilka problem man får ha! mobilladdar sladden också för den delen, övningskörningspapprena (ja, ska köra imorgon!!!!)

sen bokade vi in guldklubbskvällen och erikaaaaaaaaaaaaaaa, du är med! woho, får hoppas bruden kan bara för... då har jag någon att dreggla med, och ha en riktigt trevlig kväll med gammal historia, hihi ;)

nej sova, moder väcker mig halv8, snabb dusch sen bär det av upp till skogarna! HEJDÅÅÅÅÅ om jag inte överlever en helg som denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0