håkan hellström

helvetes äckliga firefox. äckliga skit grej, hade skrivit en vacker text, så ska denna äckliga webbläsare krascha och behöva återställas och så försvinner min text. tänker inte ens försöka återskapa den utan det enda jag tänker skriva, som stod med i den texten är "håkan kommer få all min kärlek, jag skall lämna över varenda liten känsla till honom, för så länge dvs föralltid, han inte har någon aning om vem jag är kan han inte såra mig, han kan inte krossa mig, därför ger jag dig all min kärlek, förlitar på att du tar emot den och gör något vackert av den, håkan hellström."






fortfarande MIN blogg så får fortfarande vara hur ful jag vill. Även fast klockan passerat 00.00
och sitter i min mammas morgonrock, med dubbla täcken. bara för det är mysigt.
och om 23 dagar drar jag till Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0