gästbloggning av ankan

hello!!!!
norrland här! vi har de såååå nice (om ni undrar så är n-tangenten borta...så Ni vet!)
iaf...Nu ska vi sNart på krogeN! isabella ska så klart med...vad aNNars? roligt har vi (iaf jag) haha...isabella sitter å skrattar här bredv!id så jag aNtar att hoN tycker det är lika kul i NorllaNd som vi tycker det är :) wiiihoooo!
jaja tack för mej, å på återseeNde (uppmärksamma de stora N:eN :) jag ÄR 26...(sNart 27) å de e saNt!iaf...isabella e eN heltrevlig brud! KrogeNNNN här vi come! N kaN maN äveN skriva med STOR bokstav! hej å adjö...we ses! :) /aNNika (eN brud fråN NorrlaNd, å jaaa... jag är sNäll) fråga I!
eN vacker (hmmm) bild kommer imorgoN! (typsikt att jag iNte kommer att komm aihåg deNNa adress...meN meN...jag glömmer aldrig N! :) vi är iaf på ettttt (ett med två t) jävla bra humör(N)! Glöm aldrig stora N! tack å hej leverpastej (som vi säger här i NorrlaNd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0