friday, friday....... blablaabla

åkte te skolan imorse, sen efter det gick jag och mötte mamma åsen osv.. åkte te skärholmen och shoppade. hon letade efter bikini och jag fick vinterkläder. kontrast, dom drar till egypten jag stannar med kylan. så för jag ska slippa bli sjuk, typ. eller något. sen åkte vi runt lite, sen kom vi hem, sen åkte jag ut och övningskörde med pappa, gick sådär men ändå. sen nu ska jag typ dra osv. blablabla pallar inte vara seriös asså. men typ puss rå. eller inte. men iallefall. aaaa



nu klarar jag mig 1 vecka i kalla sverige. tack mamma!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har fortfarande inte skickat sms till mig! Fy skäms på dig sötnöt <3

2011-10-28 @ 18:33:35
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0