fram och tillbaka...

... gick jag till centrum nyss. främst för att köpa en festis. asså det är ju så jävla gott med kall festis! sen blev det lite godis och solo. nu ska jag läsa min solo, sen ska jag fortsätta sängmysa, tror jag ska städa imorgon på dagen, vakna skapligt och göra lite fint. sen försöka få mamma skynda på med skola, man vill ju gärna veta så snabbt som möjligt så jag inte drar på mig massa frånvaro där jag går nu så finns det inte plats liksom. hehe... hårt liv dedära, och isåfall måste ja rensa hela macen och det lär ju också ta ett tag! börjar faktiskt bli gladare efter.. nästan 15 timmar i sängen! fast det mesta av lyckan handlar om, är från en speciell person. hihi!!! nej fortsätta med att göra ingenting och vänta på sms från den där personen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0