för jag har brist på liv nattetid

vad heter du: Isabella
vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Sebastian, haha!
vart bor du: Södertälje
hur lång är du: 160.3 !!!!! (viktig 3a där)
ögonfärg: blå
hårfärg: brunt
civilstatus: singel
Vad använder du just nu för jacka: vår/höst jacka &min gås.
vad använder du just nu för skor: massa olika
favoritfärg på kläder: svaaaaaaaart!
hur mycket köper du kläder för i månaden: just nu ingenting.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: nääääj
köpt någonting: aaaa
varit sjuk: faktiskt inte
Kört bil: jaa
sagt jag älskar dig : ehh.. aa, sa de igår te mercedes!
träffat någon ny: aaa hela gårdagen

saknat någon: ja :$

haft sex: näjäjä
kramat någon: aaa
kysst någon: inte de helle

SENASTE PERSON SOM...
du sov i samma säng som: robin
du pratade med: niclas
du gick på bio med: rickard antar jag, as länge sen jag var på bio
du gick på stan med: vet inte?
du fick sms av: niclas
du ringde: niclas
skickade ett e-mail till dig: vetejjjj!?!

HAR DU NÅGONSIN..
sagt att du gillar någon och ljugit: när man var mindre?
sagt att du inte gillar någon och ljugit: HAHAHHA KA
stulit något: ja :$$
är du ensam nu: jepp
vill du gifta dig: njääe vet inte
vill du ha barn: hahaa.. INTE EFTER DENNA HELG.


EXTRA STUFF
kör du bil: övningskör
har du ett jobb: näe
gillar du att ha folk omkring dig: älskart'
gillar du berg och dalbanor: ibland
favoritgodis: vetej):
Favoritchips: -
har du någon tatuering: aaaaa. ska göra en till snart!
och isf, var: på insidan av vänsterbenet, 3hjärtan
har du någon piercing: aaaa och skall även där göra en till
och isf, var: underläppen till höger
sommar eller vinter: båda i korta perioder
vanilj eller choklad: vetjeejje



SENASTE
film du såg: äääh. donno
film du hyrde: går de fortfarande att hyra filmer?
mat du åt: ris&kycklig
Bästa saken som hände dig förra sommaren: min födelsedag?
Favoritplagg i garderoben just nu: svart långklänning jag stulit från min moder!
Byxa eller kjol: byxaaa
Senast utlästa bok: elsas värld
Mitt rum kan beskrivas som: tråkigt, svartvitt
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: börjar vakna men vill sova
Något jag absolut inte äter: majonäs
Vad sa du senast: "hejdåååååå, höres imorgon, puss å hej"
Hur många kuddar sover du med: 2små och 1 mega
Spelar du något instrument: nänää
Morgon- eller nattmänniska: natt, är vaken hela nätterna.... MEN VILL INTE,
Sparare eller slösare: slös.
Bästa film: ingen aning.
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja klart det är, handlar om inställningen hos personen.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: vetinte.
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: HAHAH somfan
Snarkar du: nää
stjärntecken: lejon
Rädd för insekter: spindlar, myror, flugor, bin, getingar &humlor.
Äckligaste insekten: spindlar.
Bästa bok: en shoppaholic serien!
Vad vill du jobba som: heheheh bilmeck.
Chips, morötter eller godis: beror på humör
Pizza eller hamburgare: beror på humör
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: har redan båda
Gungar du på stolen: ja. men lyckas alltid ramla
Vilken hand håller du gaffeln i: den andra handen, asså inte den som alla andra håller i :(
Anser du att du är stark: lagoooomt
Använder du knark: hAHHAH
Kaffe, te eller inget: kaffe

Senaste:
Resa: sollefteå
Glädje: i telefonen för ett tag sedan :$
Dröm: kan typ inte drömma
Person du träffade: min familj
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort
Gången du var utomhus: typ 2 timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vid middagen
Saken du köpte: energidricka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0