blocket, en kvinnas bästavän

Syster kom hem och berätta att hon hade laddat ner blocket appen och kollade på söta hundvalpar, så ladda ner den jag med och letade runt. Blir ju kär i varenda litet djur som finns asså, så bestämde mig att kolla något roligare istället, kollade bilar! Haha hitta snyggaste folkrace bilen jag lätt vill ha, dom e så sjukt coola!! Hahaha, men känns som denna familj har nog med bilar, men förhoppningsvis så får jag köpa en egen bil väldigt snart :D
Hahaha, nu ska min lillasyster börja göra affärer på blocket låter det som! Asså det är faktiskt rätt najs, blocket är en kvinnas bästavän, dom har verkligen allt! Så all heder till blocket, fram tills min syster nu ska börja sälja sängen! Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0