äntligen fredag, helg &jordens undergång

nu är det fredag igen, åh fyfan vad skönt asså! va somsagt och käkade middag, blev grekiskt vid globen.. så jävla gött asså! sen åkte vi till mormors hotell och satt och pratade lite sen åkte jag och moder min hem, tod ett kort bad sen har jag bara legat i sängen. faktiskt rätt skönt att bara ligga och göra ingenting, pratat ett par timmar med christian, tiden går alltid lika fort när man pratar med honom, och alltid lika underhållande med våra svenska lektioner, med tanke på att han bor i finland, pratar finska och allt, men förövrigt rätt duktig på svenska!

inte kunnat skicka sms sen typ 4 timmar tillbaka, det är rätt hårt asså! fattar inte vad det är för fel men sjukt är det iallafall!! men nu ska jag fortsätta ligga i sängen med en godispåse, skriva med christian, kanske spela lite CoD.. eller sova? om 18timmar är det iallafall nedsläpp i hockeyn, och jorden skulle ju gå under denna dag, isåfall är den mer än välkommen för har inte ett dugg lust att gå på matchen imorgon, har ingen lust att vara där överhuvudtaget. verkligen inte lust, men ibland gör man val här i livet man får leva med och jag tänker inte sitta och skriva att jag ångrar något för det gör jag verkligen inte, men jag borde kanske använda hjärnan lite mer ibland.. inte min starka sida! haha.. men men, man får ta emot smällarna man utsätter sig för, och just nu börjar det bli jävligt varmt i mitt rum. inte ofta jag tycker det är varmt.

nej, säga godnatt nu, sen sova.. upp skapligt och städa lite imorgon, göra iordning mig sen är det nästan dax för hockey!!!!!!!!!!!! men det blir hårt att komma dit, men ståååååååååååååååå upp är vad man ska göra. btw, jag vill göra en ny tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0