vad är meningen med allt?

vart fett duktig, städat lite mer, dammsugit hela huset och plockat, TVÄTTAT! även fast jag inte kunde tvättmaskinen har jag lyckats tvätta 2 hela tvättar... så det enda som är kvar är fortfarande mitt rum.. sen är hela huset städat.. så stolt över mig själv, sen imorgon när jag kommer hem, räknat ut att jag är hemma lagomt till midnatt så ska jag sova direkt för på fredag skall jag till skolan och göra prov på e4an och värmespolar.. båda är sätt att rulla hår på för er som inte fattade den saken, sen efter det blir det hem och fixa diskmaskin och sista tvätten, sen vika tvätt och städa klart mitt rum, sen är jag riktigt stolt över mig själv. va och handlade idag också, kände mig så vuxen när jag gick runt, så istället för att gå och köpa ngt gott gick jag och plockade mjölk.. bröd... osv, HAHHAH kändes riktigt fel.

på fredag runt midnatt kommer familjen hem, fast tydligen inte lillasyster men det gör absolut inget för mamma och pappa som det ska bli roligt att få träffa!
men nu är det så att väckarklockan står på 6, jag ska hinna duscha, städa lite mer, släcka ned hela huset, plocka fram kläder, bort med sminket, ansiktsmask, osv.... INNAN JAG SKA UPP.. och ska samtidigt hinna få lite sömn? dax att vända tillbaka dygnet, önska mig lyckatill. pöööösssSSssSsSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0