detta fält måste fortfarande fyllas i

lyssnar nomy - hold your head up high om och om igen, känner hur det fastnar någonstans långt inne, haha sjukt.. det är ju bara en jävla låt. blev för mycket, tänker för mycket ibland, så går tankarna och bara.. sätter sig och bajs, haha blev byta till vackra bajen låtar, snacka om att man blir glad, haha.. funderar liksom fortfarande på hur jag ska göra, vet inte vad jag vill... vet inte vad som blir rätt, vet inte vad jag tjänar på.. vet ingenting,

egentligen måste jag fixa disken, plocka ur och i, sen städa lite, börja med pappas present, ta en dusch och plugga.. men jag får damp, vet inte vad jag har för ämnen imorgon, vet inte vart min skåpsnyckel e, vet inte vart alla böcker är, vet ingenting, dax att börja leta innan det blir försent. men innan.. ska jag kolla posten, HAHAHHAHA sätta mig ute ett tag, ta det lugnt, bara tänka på vad det är som blir rätt på riktigt. vet inte ens vad jag vill, vad jag känner eller hur jag vill ha det, vet inte vad som är bäst.. åh du ger mig panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0