time to sleep.

lyckades få 45 minuters sömn inatt, tycker jag var riktigt duktig, åkte till skolan och kom i tid, rullade hår och övade inför ett kommande prov, vi får ha det när vi vill denna vecka, känns som jag måste fortsätta öva på e4an rätt mycket för att klara provet.... sen efter hade vi engelska, första gången jag hade engelska med den nya läraren och när han skall ropa upp så säger han "isabella pekkarinen" jag vart helt.... aa, haha fick typ inte fram ett enda ord.. tydligen har han övat in namnet från skolfotot, men hurfan i hela helvetet sätter han någon som aldrig vart på hans lektioner på minnet ? ja, de va lite, sjukt :D
efter det åkte jag hem, hade en lektion till men orkade inte stanna, är helt jävla död. kom precis hem och la mig i soffan, ska sova lite innan jag rör mig någonstans för mina ögon säger ifrån. min hjärna också. måste plugga, matte matte matte.. har tydligen bara missat 1 prov i matte, är bara 1 kapitel bakom och 2orna är på praktik så då kan dom ju inte jobba, dvs jag kommer komma ikapp!
förövrigt va de riktigt sjukt att vara tillbaka i skolan, kändes skit konstigt och skumt. haha, hoppas verkligen det blir bättre igen, annars vet jag inte vad som händer.

lägger mig och halvsover hela tiden, så nu ger jag upp detta. godnatt, måste ta någon timmes sömn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0