tillbaka igen!

vaknade piss tidigt och åkte till norrköping, mötte matte och så promenerade vi runt en massa, åkte till dom och kollade film, lagade mat (han som lagade mat) åkte till linköping (FÖRLÅT PAPPA!!!!) och gick på ikea och grejer, sen träffade hans flickvän, jag va först i familjen med det förövrigt! sen tillbaka till norrköping, kollade film och sen åkte jag hem, hihi! en mycket trevligt dag och tackar jätte mycket för det! riktigt najs att träffa släkt sådär ibland :)
sen när jag kom till syd väntade nicklas där på mig, så åkte vi hem till mig och nu ligger han och sover och jag sitter här.. haha fml... kan inte sova, ska upp 0544 imorgon liksom så ska han med mig till skolan när jag skall göra prov. lycka till asså, kommer total faila..!!!!! egentligen borde jag sova, men jag kan inte... och det lät precis som att någon gick på ovanvåningen. undra om han har vaknat? haha, kanske borde gå upp.. men det orkar jag inte.....

aja fuck it. orkar inte skriva, drar och försöker sova nu, satsar på att komma upp imorgon! puss på den assåååsååsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0