tänkte bara berätta....

att jag inte gillar fanny...
skrev såhär söt kommentar på en sjömanklänning på hennes blogg ;

asså... tänkte såhär.. om den råkar vara för liten, eller för stor, eller alldeles lagom.. kan du inte skänka den till bättre behövande isf? skulle ju vara väldigt gulligt.. haha allvarligt, SÅ JÄVLA AVUNDSJUK....

fick tillbaka ;

Svar till b3ll4:
HAHAHA, vad söt du är! Den kommer sitta som en smäck. Och bättre behövande? Syftar du på dig själv eller tänker du på barnen i Afrika? Jag vet att du är avundsjuk. Puss på dig.


SÅ SVAR PÅ TAL.
ja okej fanny, ja e avundsjuk som en gris faktiskt. bättre behövande syftar jag självklart på mig själv!!! vad annars? och faktiskt riktigt besviken.. men puss på dig med!

här har ni henne http://fnylindberg.devote.se/ 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, känner mig stolt som får pryda din blogg, Bella!

Jag tror dessvärre att jag ber Håkan skriva på den och sedan ramar in den och sätter upp den på väggen. OM det skulle vara så att den är för liten eller för stor. PUSSSSS

2011-11-08 @ 14:20:24
URL: http://fnylindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0