tagga fredagsmys!

då var hela huset klart då, även badat och haft det skönt.. hihi, nu ska jag gå ned och kolla posten, sen ska jag börja baka.. vet inte vad jag ska baka men något kommer jag alltid på, och så måla naglarna, wiho! sen ska jag gå och möta min pojke vid bussen och ha lite fredagsmys!
sen är det även så att jag tror att min familj ska landa typ.. 10 eller något med tanke på att dem skulle vara hemma runt midnatt, DVS DOM LANDAR SNART.. eller 5 å en halv timma eller ngt, men de betyder att dem måste va på flygplatsen och börja lyfta snart (om ni inte redan gjort det) åh längtar så tills dem kommer hem!!!! men nu ska jag ned och bakelibaka, hihi



fredagsmuuuuuuus, långklänning och förkläde. lets goooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0