stylist lektion

sitter i skolan, har stylist lektion, vi ska göra killsminknigar. men kände inte för att bli kille asså så isabella (ja hon har också ett riktigt fint namn) fick göra en frisyr på mig i väntan på att lektionen ska gå över, sen blir det engelska med vääääärldens stördaste lärare. men även det går säkert skit bra. stylist igen i eftermiddag... hur ska man få tiden att gå ? längtar redan tills jag slutar, längtar hem. plocka ordning på rummet, ut och gå en promenad, duscha och sova tidigt står som planering för dagen. slutar nu! kössss



hej jag sitter med fläta. ser ut som jag inte har något hår.

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

går du också stylist ?:D



sv: tack! :D

2011-11-14 @ 09:49:54
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Firar min nystartade skönhetsblogg med en utlottning av Beautysticks. Du är jättevälkommen att delta för en chans att vinna!



www.Loveyourskin.blogg.se

2011-11-14 @ 12:43:10
URL: http://loveyourskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0