sova vakna skola, nu

klockan är 10 över midnatt och jag är fortfarande vaken.. och fortfarande väl medveten om att min buss faktiskt går 0644 imorgon och min väckarklocka står på 0544.. förstår inte vad problemet är med mig, vet att jag ska upp rå tidigt men ändå ligger jag här. kollar runt lite på onödiga saker, är inne alldeles för mycket på facebook och bara dör lite. vad är det med oss människor och våra hjärnor, allt är så inställnings.. knas dedär. tänkte börja leka djup men sparar det till en annan gång när jag har tid för det, och när jag har hjärna för att klara av det.. ska lägga undan läskeflaskan som jag ligger och kramar om, plocka bort sminket från sängen, öppna dörren så katten kommer ut utan att väcka mig, släcka lampan och sova. (nej ska inte ta av mig kläderna, älskar attttt sova med dom på, fast blir förjävla mycket tvätt)
tillbaka imorgon kvart i 6.. FUCK.. panik som bildas, nu drar jag. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0