söndagar borde inte finnas.

suger på att uppdatera denna skitblogg, iallefall i fredags drog jag, syster och mamma till gymnasie mässan och kollade skolor med min syster som skall söka gymnasie i år, sen efter det åkte jag och mamma hem, åt middag osv.. sen kom en kompis och hans kusin och hämtade mig, så va jag med dom hela kvällen,

sen på lördagen vaknade vi, åkte till stan och jag tod bussen därifrån för att jag skulle möta upp erikisen! sen kom lestander så gick vi till templet, började kolla för matchen men sen gick vi upp till kansliet och fixade oss lite, satt i massage stolarna och tod det lugnt. sen blev det match och vipbar. vilket spårade lite smått, stod dom 2 första men sen blev det bara baren sista, lestander sparkade omkull sin öl och det vart allmänt mysigt. haha, nej men det va typ trevligt. sen efter det blev det guldklubbskväll. fördrink och försnack, sen blev det finmiddag och musik..
sen var det plånbokskastning som tävling, min fina vän fick ju för sig att spräcka byxorna så fick böja mig hela kvällen för att plocka upp plånböcker. iallefall jullebulle, (nr 33 i ssk) vann plånbokskastningen. förövrigt tröjan han vann som jag sitter i för tillfället, fick den signerad också. hihi, sen va de lite auktion på tröjor. där julles gick för.... 20 tusen!!!!! och lagers för 7. haha, sen efter allt detta va det bara chilla runt lite och sånt. så började alla dra runt 11 så vi tod bussen, jag erika lestander kimmen hans polare och alla gammel gubbar +hanna ned på stan, DET VAR FÖRÖVRIGT VÄÄÄÄÄRLDENS DRAG PÅ BUSSEN NED!!! ramsor från templet till stan och kronblad stod i micken vid han som kör bussen. asså de va så feting najs, tyvärr tror jag inte det är någon som förstår men aa..
så drog vi till stanleys och va där, hade skit trevligt och träffade en massa fint folk! sen vid stängning drog vi hem till lommi och fortsatte ha det trevligt.. somnade där vid typ halv7 imorse,

haha allefall nu är jag på rätt dag.. vaknade breved lommi och erik, palle satt och kastade mynt.. sen kom rasmus dit oockså, haha va skit seg imorse. sen har jag inte gjort så mycket mer. kom nyss hem, spänderade lite tid med en vän och bara tod det lugnt. haha, vilket var exakt vad jag behövde för är helt slut i hela kroppen och lyckades slockna på soffan där också.. fattade inte ens själv att jag hade sovit, då är man trött :(
aja, men nu är jag hemma och sitter i min säng som är typ smockfull med grejor. ska plocka undan, äta några köttbullar och sen sova. imorgon är det måndag och jag tänkte faktiskt stanna hemma, bara för att.. jag är lat.
tjingeling pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0