snart är det din dag fader!

fick sällskap av jocke här på kvällen, var faktiskt riktigt trevligt.. skönt att slippa vara ensam och att slippa sitta och göra ingenting, haha fick man iallefall någon och prata med! sen tod jag mig ett snabbt bad och tvättade bort tigerbalsamet, fortfarande sjukt ont i knäet och vet inte om jag kan gå till skolan imorgon. vill ju dit men har jag lika ont som nu kan jag inte gå normalt iallefall.. stackars flicka. haha har kryckor utifall att, skönt att stötta upp med såhär på kvällen. lyssnar musik, sjunger, blir deppad. haha sådär att jag vill gråta en tår, men låtsas att det aldrig hänt. torka bort den snabbt och leva vidare. pappa, om 1 timma och 12 minuter blir du 40! och jag sitter här i sverige och ska fira den dagen för mig själv, eller.. med mig själv men för dig!

nu ska jag.. vad ska jag? kanske äta middag? nää det är försent. håller inte ens koll på något längre. ska upp 0544 imorgon igen. och måste ta fram numret till vårdcentralen. måste dit. haha... shit vad jag skulle behöva mamma just nu, haha konstigt.. när dom är hemma behöver man dom aldrig, när dom är borta behöver jag dom av 10000 anledningar.



tuff tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0