sanningen kommer alltid fram till sist.

Tjingeling bloggischen, haha!! sitter här hemma nu, äter min daim och dricker min redbull. kommer precis från sjukgymnasten, va rätt trevlig. fick en grej jag skall träna efter så ska jag åka tillbaka dit sen och börja ha sjukgymnastik osv.. rätt skönt, kanske äntligen blir ordning på mina äckel knän. fick värsta tejpnignen på knäet för att det skall hålla ihop. ska tabort den om 5 dagar, och har fått anti-inflamatorisk medicin emot knäna jag måste hämta ut också.
imorgon är det heldag i templet, först är det gamla ssk spelare som möter jokerit (MITT ÄLSKADE LAG, spelar i finska liigan och hållt på dom en evighet så blir en STOR match för mig) sen efter det är det match och efrer matchen är det guldklubbskväll. kommer faktiskt bli riktigt skönt, trevligt och allmänt BÄST!
aa, i övriga veckan har jag bara gått i skolan, jobbat och vart med vännor, därav skiten uppdatering. men nu ska jag hoppa in i duschen och tabort sminket för att sedan fixa mig och ta 12 bussen till stan, möta madde och åka ut till stallet och fota!

bjuder på 10 sanningar om mig själv pga den dåliga uppdateringen. njuuuuut!!

1. det värsta jag vet är att sova ensam, jag klarar verkligen inte av det och därför undviker jag det.
2. jag avskyr folk som inte förstår att man kan vara vänner.
3. jag är faktiskt riktigt smart på riktigt även fast jag kan verka blåst ibland, men det är inte många som vet.
4. jag har glasögon men jag hatar att visa mig ute i dem för jag ser "mogen" ut i dom..
5. jag lever för ssk och hockey, folk förstår sig inte på det och tror att jag kommer ångra att jag tatuerat in södertälje sportklubb, men det är faktiskt det jag är mest stolt över under hela min livstid för det är äkta kärlek för mig.
6. jag har nästan inga tjejkompisar för jag kommer inte överens med tjejer så jag umgås bara med killar och då tror folk att jag byter kille varje dag eftersom jag umgås med dom, men somsagt. man kan vara vänner med killar.
7. jag har lika lätt att falla för folk som jag har att ledsna på dom, dvs lätt.
8. jag kan massa onödig fakta om onödiga saker, men om det är något viktigt jag måste lära mig har jag skit svårt att få in det och få det att stanna.
9. jag älskar makaroner och köttbullar, skulle kunna leva på det året runt.
10. tycker jag någonting säger jag det, ibland är det inte så bra men jag lyckas alltid säga exakt som det är och som jag tycker. fast... ibland borde jag tänka innan jag öppnar käften.

HEJDÅÅÅÅ NU SKA JAG DRA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0